Stalowe bariery drogowe i mostowe
Opis
Stalprodukt S.A. będąc producentem ochronnych stalowych barier drogowych i mostowych z kilkudziesięcioletnim doświadczeniem, bierze czynny udział w bardzo ważnym procesie zapewnienia bezpieczeństwa i zdrowia na krajowych oraz europejskich drogach i autostradach.
Urządzenia ruchu drogowego oferowane przez Stalprodukt S.A. spełniają restrykcyjne wymagania normy EN 1317.
Stały rozwój technologiczny, w tym zastosowanie stali o określonych właściwościach oraz zapewnienie ochrony antykorozyjnej dzięki produkcji i cynkowaniu we własnych zakładach produkcyjnych gwarantuje ścisłą kontrolę całego procesu wytwórczego.
Wychodząc naprzeciw potrzebom rozwoju rynku i oczekiwaniom naszych klientów stale uzupełniamy naszą ofertę o nowe systemy barier. Nie ograniczamy naszej współpracy z klientami do realizacji dużych zadań infrastrukturalnych. Chętnie realizujemy również małe zamówienia. Jesteśmy elastyczni i gotowi na produkcję niestandardowych rozwiązań zgodnie z wymaganiami klienta.
Pliki do pobrania
Dostępne bariery drogowe i mostowe
Dostępne Bariery Drogowe i Mostowe
- Bariery drogowe pojedyncze
- Bariery drogowe podwójne
N2
Zwiń tabelę
System | Poziom powstrzymania | Szerokość pracująca | ASI | Klasa wtargnięcia pojazdu | Karta produktu |
---|---|---|---|---|---|
StalPro Rail sy | N2 | W2 | A | - | Pobierz |
StalPro Rail su | N2 | W2 | A | - | Pobierz |
StalPro Rail sp | N2 | W3 | B | - | Pobierz |
StalPro Rail sx | N2 | W3 | A | - | Pobierz |
StalPro Rail en | N2 | W4 | A | - | Pobierz |
StalPro Rail h | N2 | W4 | A | - | Pobierz |
StalPro Rail sl | N2 | W4 | A | - | Pobierz |
StalPro Rail el | N2 | W4 | A | - | Pobierz |
SP-06/1 | N2 | W2 | B | - | Pobierz |
SP-09/1 | N2 | W2 | B | - | Pobierz |
SP-06/1,33 | N2 | W3 | A | - | Pobierz |
SP-09/1,33 | N2 | W3 | A | - | Pobierz |
SP-05/2 | N2 | W4 | A | - | Pobierz |
SP-05/4 | N2 | W5 | A | - | Pobierz |
SP-06/4 | N2 | W5 | A | Pobierz | |
SP-09/4 | N2 | W5 | A | - | Pobierz |
SP-15/4 | N2 | W6 | A | - | Pobierz |
H1
Zwiń tabelę
System | Poziom powstrzymania | Szerokość pracująca | ASI | Klasa wtargnięcia pojazdu | Karta produktu |
---|---|---|---|---|---|
StalPro Rail hs | H1 | W2 | A | VI2 | Pobierz |
StalPro Rail es | H1 | W2 | A | VI6 | Pobierz |
StalPro Rail su | H1 | W3 | A | VI4 | Pobierz |
StalPro Rail hd | H1 | W3 | A | VI3 | Pobierz |
StalPro Rail hm | H1 | W3 | A | VI3 | Pobierz |
StalPro Rail sx | H1 | W3 | A | VI5 | Pobierz |
StalPro Rail sw | H1 | W4 | A | VI4 | Pobierz |
StalPro Rail sp | H1 | W4 | A | VI7 | Pobierz |
SP-01/2 | H1 | W5 | A | - | Pobierz |
SP-06/2 | H1 | W5 | A | - | Pobierz |
SP-09/2 | H1 | W5 | A | - | Pobierz |
H2
Zwiń tabelę
System | Poziom powstrzymywania | Szerokość pracująca | ASI | Klasa wtargnięcia pojazdu | Karta produktu |
---|---|---|---|---|---|
StalPro Rail hs | H2 | W3 | A | VI3 | Pobierz |
StalPro Rail hd | H2 | W4 | A | VI4 | Pobierz |
StalPro Rail hn | H2 | W4 | A | VI5 | Pobierz |
StalPro Rail h | H2 | W4 | A | VI5 | Pobierz |
StalPro Rail hl | H2 | W4 | A | VI5 | Pobierz |
StalPro Rail hm | H2 | W4 | A | VI5 | Pobierz |
H3
Zwiń tabelę
System | Poziom powstrzymywania | Szerokość pracująca | ASI | Klasa wtargnięcia pojazdu | Karta produktu |
---|---|---|---|---|---|
StalPro Rail t | H3 | W5 | A | VI8 | Pobierz |
L1
Zwiń tabelę
N2
Zwiń tabelę
H1
Zwiń tabelę
H2
Zwiń tabelę
System | Poziom powstrzymywania | Szerokość pracująca | ASI | Klasa wtargnięcia pojazdu | Karta produktu |
---|---|---|---|---|---|
StalPro Rail dz | H2 | W4 | A | VI6 | Pobierz |
StalPro Rail r (rozbieralna) | H2 | W4 | B | VI5 | Pobierz |
StalPro Rail rl (rozbieralna) | H2 | W4 | A | VI5 | Pobierz |
StalPro Rail dn | H2 | W4 | A | VI5 | Pobierz |
StalPro Rail de | H2 | W5 | A | VI6 | Pobierz |
StalPro Rail dh | H2 | W5 | A | VI5 | Pobierz |
StalPro Rail dy | H2 | W5 | A | VI6 | Pobierz |
StalPro Rail dx | H2 | W5 | A | VI6 | Pobierz |
SP-07/1,33 | H2 | W7 | A | - | Pobierz |
L1
Zwiń tabelę
System | Poziom powstrzymywania | Szerokość pracująca | ASI | Klasa wtargnięcia pojazdu | Karta produktu |
---|---|---|---|---|---|
StalPro Rail dl | L1 | W4 | A | VI6 | Pobierz |
L2
Zwiń tabelę
System | Poziom powstrzymywania | Szerokość pracująca | ASI | Klasa wtargnięcia pojazdu | Karta produktu |
---|---|---|---|---|---|
StalPro Rail d | L2 | W5 | A | VI5 | Pobierz |
- Bariery mostowe pojedyncze
- Bariery mostowe podwójne
N1
Zwiń tabelę
H1
Zwiń tabelę
System | Poziom powstrzymywania | Szerokość pracująca | ASI | Klasa wtargnięcia pojazdu | Karta produktu |
---|---|---|---|---|---|
STP-11M/2 | H1 | W1 | B | VI7 | Pobierz |
H2
Zwiń tabelę
System | Poziom powstrzymywania | Szerokość pracująca | ASI | Klasa wtargnięcia pojazdu | Karta produktu |
---|---|---|---|---|---|
VIKING ONE 1.2 | H2 | W1 | A | VI2 | Pobierz |
STP-01M/2 | H2 | W2 | B | VI2 | Pobierz |
STP-01MK/2 | H2 | W2 | B | VI2 | Pobierz |
STP-12M/1.33 | H2 | W2 | A | VI3 | Pobierz |
STP-13M/1.33 | H2 | W2 | A | VI3 | Pobierz |
VIKING ONE | H2 | W2 | B | VI3 | Pobierz |
STP-15M/2 | H2 | W2 | A | VI5 | Pobierz |
STP-02MK/2 | H2 | W3 | B | VI4 | Pobierz |
STP-01ME/2/2.2 | H2 | W3 | B | VI1 | Pobierz |
STP-05M/1.33 | H2 | W3 | A | VI2 | Pobierz |
STP-06M/1.33 | H2 | W3 | A | VI3 | Pobierz |
STP-07M/1.33 | H2 | W3 | A | VI2 | Pobierz |
STP-09M/2 | H2 | W3 | B | VI2 | Pobierz |
STP-17M/2 | H2 | W3 | A | VI5 | Pobierz |
STP-03MK/2 | H2 | W4 | B | VI3 | Pobierz |
STP-01ME/2/2.5 | H2 | W4 | B | VI1 | Pobierz |
STP-01ME/2/3.0 | H2 | W4 | B | VI1 | Pobierz |
STP-01MO/2/2.1 | H2 | W4 | B | VI1 | Pobierz |
H3
Zwiń tabelę
System | Poziom powstrzymywania | Szerokość pracująca | ASI | Klasa wtargnięcia pojazdu | Karta produktu |
---|---|---|---|---|---|
STP-10M/2 | H3 | W3 | B | VI3 | Pobierz |
L2
Zwiń tabelę
System | Poziom powstrzymywania | Szerokość pracująca | ASI | Klasa wtargnięcia pojazdu | Karta produktu |
---|---|---|---|---|---|
STP-04M/1,33 | L2 | W3 | B | VI3 | - |
Kontakt
Formularz kontaktowy
Stalowe bariery drogowe i mostowe
Drogowe i mostowe bariery ochronne są niezbędnym elementem nowoczesnej infrastruktury transportowej, odgrywającym kluczową rolę w łagodzeniu skutków wypadków i ochronie użytkowników dróg. Stalprodukt S.A jest wiodącym producentem stalowych barier drogowych i mostowych. Bariery mają na celu zapobieganie zjeżdżaniu pojazdów z drogi lub zderzaniu się z niebezpiecznymi przeszkodami. Na rynku występuje wiele rodzajów barier drogowych, których konstrukcja regulowana jest odpowiednimi przepisami bezpieczeństwa.
Czym są bariery drogowe i mostowe oraz jakie są ich zastosowania?
Bariery drogowe i mostowe, to fizyczne bariery instalowane wzdłuż dróg w celu zmniejszenia ryzyka poważnych wypadków. Zapewniają one zatrzymanie i przekierowanie pojazdów, pochłaniając siły uderzenia i kierując je z dala od niebezpiecznych sytuacji czy miejsc. Bariery drogowe są istotnymi elementami inżynierii autostrad, chroniąc kierowców, pieszych i infrastrukturę drogową przed potencjalnymi zagrożeniami.
Rodzaje barier drogowych i mostowych
Istnieje wiele kryteriów, według których mogą być klasyfikowane bariery.
Z uwagi rodzaj podłoża i obiekt stosowania:
- bariery drogowe – przeznaczone do osadzania w korpusie drogi lub w konstrukcji jej nawierzchni,
- bariery mostowe – kotwione w płycie żelbetowej zabudowy chodnikowej obiektów inżynierskich
Z uwagi na rodzaj pracy:
- bariery jednostronne – przyjmujące uderzenia pojazdów z jednej strony. Stosowane zwykle do oddzielenia jezdni od strefy zagrożenia.
- bariery dwustronne – przyjmujące uderzenia pojazdów z obu stron. Stosowane są zwykle do oddzielenia dwóch sąsiednich jezdni.
Z uwagi na materiał z jakiego są wyprodukowane.
- bariery betonowe
- bariery linowe
- bariery stalowe
Rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa ruchu drogowego – norma EN 1317 i klasy powstrzymywania:
Norma europejska EN 1317 określa wymogi bezpieczeństwa dla systemów powstrzymywania ruchu drogowego, w tym drogowych barier ochronnych. Klasyfikuje ona bariery na kilka poziomów (klas) powstrzymywania w oparciu o ich zdolność do powstrzymywania i przekierowywania uderzających pojazdów.
Klasy powstrzymywania:
- N1, N2, N3: Niskie poziomy powstrzymywania odpowiednie dla dróg miejskich o niskiej prędkości i pojazdów o niskiej masie.
- H1, H2, H3 i H4; L1, L2, L3: Wysokie poziomy powstrzymywania przeznaczone dla dróg o dużej prędkości i ciężkich pojazdów, oferujące najwyższy poziom ochrony.
Bariery drogowe spełniające wymagania normy EN 1317 są dokładnie testowane i zatwierdzane dla określonych klas powstrzymywania, zapewniając zgodność z rygorystycznymi normami bezpieczeństwa.
Bariery drogowe, zarówno pojedyncze, jak i podwójne, są niezbędnymi narzędziami do ochrony użytkowników dróg i minimalizowania skutków wypadków. Bariery te skutecznie przekierowują pojazdy z dala od niebezpiecznych sytuacji i są zgodne z surowymi przepisami bezpieczeństwa określonymi w normie EN 1317. Stosując odpowiednie bariery drogowe w oparciu o wymagania klasy powstrzymywania, firmy budowlane tworzą bezpieczniejsze drogi, co znacznie zmniejsza ryzyko związane z kolizjami pojazdów.
Certyfikaty